התחברות
הרשמה
איך ה eSIM של airalo?
5 ביולי 2025, 00:45
טלפונים
חבילת גלישה
sim
חו"ל
10 תשובות
סבבה עובד טוב
משהומשהו
קצת יקר
משהומשהו
אחלה
urfav
שואל השאלה:
אבל הוא באמת טוב?
אנונימית
כן
משהומשהו
מה זה טוב- זה עובד
משהומשהו
עובד כמו כל esim..
urfav
שואל השאלה:
יעני הוא לא עושה בעיות?
אנונימית
למה שיעשה בעיות זה רגיל כמו כל השאר
urfav
לי לא עשה בעיות באיטליה ופולין
משהומשהו