3 תשובות
מגמת רפואת חירום טרום אשפוזית של מד"א, רלוונטי אלייך רק אם את עכשיו סיימת קורס שישים. זה מגמה שנותנת חמש יחל ביולוגיה לתעודת בגרות וגם מכשירה אותך להיות חובש/ת בכיר/ה. אני נמצאת במגמה וממש אוהבת אם את חושבת על להירשם תדברי איתי אני אסביר לך יותר במפורט עליה
שואל השאלה:
אם אני כבר מגמת ביולוגיה זה משנה?
אם אני כבר מגמת ביולוגיה זה משנה?
כן אם את כבר בתיכון זה מאוחר מדי אפשר להירשם רק אם עכשיו סיימת כיתה ט, ואסור לשלב ביולוגיה ומגמדא כי בתעודת בגרות מגמדא רשומה בתור חמש יחל ביולוגיה, אז זה או זה או זה.
באותו הנושא: