4 תשובות
כן זה גם יחסוך לך תהליכים עתידיים
שואל השאלה:
אבל במה אני צריכה 5 יח"ל אני ממש גרועה במתמטיקה מקווה שלא קשור
אבל במה אני צריכה 5 יח"ל אני ממש גרועה במתמטיקה מקווה שלא קשור
אנונימית
בגרות נראה לי במגמה לא במתמטיקה במגמה עצמה של המד''א ולעבור את המבחני אמצע
הכוונה בחמש יחל היא לא שאת צריכה לעשות חמש אלא שזה נותן לך חמש יחל ביולוגיה בתעודת בגרות , זה גם למה את לא יכולה לקחת מגמת ביולוגיה בבית הספר , כי גם מגמדא רשומה תחת ביולוגיה ואת יכולה לקחת אותה כמגמה עיקרית
באותו הנושא: