3 תשובות
שואל השאלה:
כן הם לא עושים שום מאמץ בשביל זה ואני חופרת וזה מאוד חשוב לי אני נכשלת מה כואב לעזור
אנונימית
אני בהלם קודם כל זה חוצפה אולי תנסי לפנות לרכזת שכבה או למחנכת שלך מעבר לרכזת בגרויות הזאתי
ואולי יש דרך להסדיר עם משרד החינוך שאת אומרת שכבר דיברת איתם שהם ינסו לעשות את השינוי למרות שלדעתי זה פחות אפשרי
אבל תנסי לדבר עם כל מי שאת יכולה על זה שאיכשהו יכול לתרום
שמעי אין מה לעשות גם לי זה קרה אבל אני חייבת לגשת למועד ב
אני כנראה אעשה אותו ואז אגיע עצמאית לחופשה המשפחתית