4 תשובות
הייתי אומרת פוטלוקר כי זה יותר קל לעבוד במקומות של אוכל זה לא נחמד
מקבלים בגולדה מינום ואת קורעת שם את הצורה לא שווה כסף את עובדת כמו חמורה מנקה שוטפת וסליחה על הביטוי(מניסיון של אחותי בת 18) עדיף פוט לוקר דחוף
אה סליחה זו נקבה טעות שלי חחח
שמע לפי מה ששמעתי מחבר שרצה לעבוד בגולדה הציעו לו שכר מינימום והוא איזה בן 16, לדעתי פוט לוקר נשמע יותר טוב, יותר חברתי וכנראה ששכר יותר טוב ואולי גם יהיו לך הטבות לחנות שזה הרבה יותר שווה
באותו הנושא: