12 תשובות
עבורי לא אבל אולי עבורך היחס יהיה שונה וזה באמת מקום טיפה על הפנים
שואל השאלה:
כי רק שם יש את מה שאני צריכה
כי רק שם יש את מה שאני צריכה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מהצפון בכלל אבל חייבת תוספות דחוף .
הייתי מזמינה משיין אבל לא בא בחשבון לחכות חודש
אני מהצפון בכלל אבל חייבת תוספות דחוף .
הייתי מזמינה משיין אבל לא בא בחשבון לחכות חודש
אנונימית
תלכי אז עם עוד מישהו
שואל השאלה:
אין לי עם מי
אין לי עם מי
אנונימית
תבקשי מאיזה חיילת שם או משהו
תלכי לבד אם אין ברירה
תהיי עירנית ומהירה כי כן יש שם הזויים
וכל עוד את הולכת בשעה נורמאלית זה בסדר
תהיי עירנית ומהירה כי כן יש שם הזויים
וכל עוד את הולכת בשעה נורמאלית זה בסדר
שואל השאלה:
^^ חחח מה זה עד כדי כך מסוכן?
^^ חחח מה זה עד כדי כך מסוכן?
אנונימית
אהמ.. אני לא אובייקטיבית אבל כל פעם שהייתי שם (גם ביום) הטרידו אותי
אנונימית
אל תסתכלי לאף אחד בעיינים והכל בסדר
למה דווקא מהתחנה המרכזית? בטוח יש מקומות נורמאליים יותר
לא לא פשוט אל תדברי עם אנשים ותחזרי מוקדם
באותו הנושא: