5 תשובות
נראלי 19 20
זה אינדיבידואלי
ברמה בסיסית כבר בשיעור ה3 בערך
אבל כל אחד והקצב שלו...
אחותי את לא מבינה כמה טעויות עשיתי באיזה שיעור אחד ואמרתי את זה למורה שלי והוא אמר לי שזה כי כל פעם הוא מאתגר אותי יותר זה באמת הכניס לי קצת פרופורציה.
אני מניח שזה שונה אצל כל אחד אבל מהחוויה האישית שלי, באף שיעור לא הרגשתי שליטה בנהיגה. תמיד הרגשתי שאני נוהג לא טוב ולא יודע להסתדר ובכל זאת עברתי טסט שני איכשהו. גם אחר כך לקח איזה שבוע שבועיים של נהיגה בתנאים שונים משהיו בשיעורי נהיגה ורק אחר כך הרגשתי שאני שולט בנהיגה. היום זה כבר כמו הליכה אצלי, אני לא מרגיש שאני מתאמץ או חושב יותר מדי כמו שהיה לי בשיעורי נהיגה