4 תשובות
אני בשיעור 10 כזה היה לי שליטה וזה השתפר עוד ועוד עד הטסט
אל תלחצי כל אחד בקצב שלו
בעיקרון אחרי בערך שמונה שיעורים את אמורה להצליח לשלוט בהיגוי בצורה סבירה
בעיקרון אחרי בערך שמונה שיעורים את אמורה להצליח לשלוט בהיגוי בצורה סבירה
משתנה בין אנשים יש כאלה שקולטים את זה מהר יותר ויש פחות מהר. ולא את לא אמורה ממש להשתפר לאט לאט את תהיי יותר טובה בכביש את רק בהתחלה זה בסדר
אני רק ב20 התחלתי לשלוט לגמרי
באותו הנושא: