39 תשובות
אני חושבת שהיא התכוונה לזה שבגלל שיש הרבה שחושבים דברים רעים על הלא מתחסנים אז היא שאלה איך אנחנו נתנהג אליהם ^^
ולשאלה כן
כן?
כן
אני בעצמי לא התחתנתי
אנונימית
כן זו זכותם
רק שיכבדו את העובדה שאני התחסנתי באותה הצורה
אני אתרחק מהם
אאוץ'
אני אכבד אותם אבל שאני אהיה לידם אני אזהר יותר ואשתדל יותר לשים מסיכה
כן
זה רק חיסון.
מי שרוצה שיתחסן ומי שלא רוצה זאת זכותו המלאה לא להתחסן ואלה החיים שלו. אין שום קשר בין החיסונים לבין אם ליצור אינטראקציה חברתית עם אנשים/חברים.
כמובן
אני גם לא התחסנתי
אין שום סיבה להתנהג אלינו שונה, כל אחד עושה את השיקולים שלו ויש כאלה שמעדיפים לא להסתכן כרגע ולסמוך על חיסון שנוצר בפחות משנה, זכותם
ברור שכן
אני לא התחסנתי.

אני לא רואה שום שוני או התנהגות אחרת מצד החברה שסובבת אותי, כך שחוץ מהתו ירוק (שהוא לא מזיז לי כי ממילא אני בבסיס כל הזמן).
אין שינוי מטעם החברה.
רק פה בסיטפס אני רואה הפליה רצינית וממש מלחמה נגד הלא מחוסנים.
אם אתם מתחסנים, מה אתם מפחדים מאלו שלא? הרי אתם מחוסנים ומוגנים
אני מניחה שכן
לא מאוד אכפת לי
כל אחד והבחירה שלו
אנונימית
'עיוניי' - בול, למה כדי להרגיע את החרדות של האנשים שבחרו להתחסן ומוגנים אני צריכה להחדיר לגוף שלי חומר שאני לא מעוניינת בו? אני לא רכוש של אף אדם ואם החיסון ככ יעיל - אתם כבר מוגנים מה יש לכם לפחד ממני?
אנונימית
slash
והייתי בטוח שאתה לא מתנגד חיסונים...
אנונימי
לא הבנתי למה עושים מינוסים לכל אה שאומרים שהם יזהרו יותר ליד כאלה שלא מחוסנים
מה הבעיה?
אני לא אכריח מישהו ללכת להתחסן אם הוא לא רוצה זו החלטה שלו, אבל מי אתם שתשפטו אותי אם אני אקפיד לשים מסכה לידו?
זה נטו מסכן, לא הילדים עצמם, אלא עצם היותם לא מחוסנים.
אני אשאר חברה של אותם ילדים זה ברור לי, זה אפילו לא שאלה אבל אני כן אזהר זה הכל.
ואם יהיה צריך אני אשים מסיכה גם ליד מחוסנים זה ממש לא משנה, אבל הסיכון שלי להידבק גדול יותר בחברת אנשים לא מחוסנים לא משנה מה תגידו.
אל תהיו אנוכיים.
אקח צעד אחורה ואולי אשים מסיכה
כי יש יותר סיכוי שאני אדבק מהם בקורונה
אנונימי
מתי בדיוק אמרתי שאני מתנגד חיסונים?
מה זאת אומרת? אני לא מבינה את השאלה ממש, אם היית מסביר הייתי יכולה לענות לך
חח ברור, זה לא שאני אשאל כל ילד שאני אדבר איתו אם הוא אתחסן או לא, זה רק חיסון.
יש לי חברות שאני בטוחה שהן לא התחסנו וזה ממש לא ישפיע על משהו, זה החיים שלהם, וזאת זכותם, למה שהתנהג אחרת
למה יש דרך אחרת ?
למה לעזעזל לאנשים אכפת מי התחסן ומי לא וואטפאק
אממ כן אבל כן אתרחק קצת
צריך להחרים אנשים כאלו שיתחילו להתבייש בזה שהם לא מחוסנים ורוצחים את הסבים והסבתות שלנו
אני חושבת שאתם עוד לא מבינים את הנזק של המגיפה הזו, בכל תחום
תתחסנו כבר
אני בעצמי לא מחוסנת ואני כראה לא התחסן.
החברים שלי גם חלקם מחוסנים וחלקם לא ואנחנו עדיין נפגשים והם מתנהגים אליי באותה צורה (החברים שמחוסנים), בכל מקרה אמא שלי מפחדת שיתרחקו ממני בבית ספר בגלל זה והיא אומרת שהיא לא רוצה לשלוח אותי לבית ספר אם זה יקרה כי עברתי דברים כאלה בעבר והיא לא רוצה שזה יקרה שוב, בכל מקרה אני לא הולכת להתנהג שונה לילדים מחוסנים ואני מקווה שלא התנהגו אליי שונה בגלל זה.
אני לא יודעת
יש לי די הרבה בעיות בריאותיות לאחרונה ואני לא בטוחה אם הן שמות אותי בקבוצת סיכון אז אני לא רוצה להסתכן עם כאלה שלא מחוסנים אבל אני לא אחרים אותם עכשיו
אגב, יש יותר חולים קשים מחוסנים מאשר חולים לא מחוסנים אז תפסיקו להגיד שאנחנו מסכנים את הסביבה כי החיסון הזה הוא חרטא איזה מין חיסון זה אם אנשים עדיין נדבקים
כן בטח זה לא אומר שום דבר אבל זה פשוט קצת בעייה שלהם..
כי סיכון וזה..
לא אכפת לי אם אדם התחסן או לא.
אני אישית התחסנתי, למרות שלא מאמין בחיסון ובתועלת שלו.
כן ברור
מפחיד אותי שחברים שלי יתנהגו אליי אחרת אבל עודדתם אותי תודה אנשי סטיפס
כן
אבל מוריד מהכבוד (אלא אם כן אמא שלהם לא רצתה לחסן)
ברור, בחירה שלהם לא להתחסן, אני בחרתי שכן.
זכותי המלאה להחליט אם לדחוף את הרעל הזה לגוף שלי או לא, המדינה הזאת עושה הכל דרך כפייה על אנשים שלא מעוניינים להתחסן וזאת לא הדרך
אסור לי להתחסן בגלל אפליפסיה אבל אם הם רוצים להתנהג אליי ככה בכיף
כן, אם הם רק לא התחסנו ולא מדברים שטויות.
אנונימי