7 תשובות
יעל שלביה ועומר אדם?
יעל שלביה ועומר אדם לא הסתיים דרמטי בכלל הם שמרו את זה הכי יפה שיש והכי אינטימי שיש ולדעתי כל הזוגות בתעשייה צריכים לעשות ככה ולא ללכלך על האקסים שלהם בשביל קצת כותרות ותוכן
אז בן אל תבורי ואיך קוראים לה? רויטל? בתאל? האמא של הילד שלו
ואי נכון איך קוראים לה באמת הם התחרפנו גם לא רק בפרידה גם על המזונות וזה בלאגן אבל עכשיו הם עשו איזה פרסומת לאןרבניקה או משהו ודיברו על זה ויעני רכבו על זה ועשו על זה מלא כתבות
נכון חח
כמעט כל הזוגות שהיו באח הגדול ובדגש על משפחת בורגיל שלא רגועים
אברהם וספיר