3 תשובות
בר ערסית ברברית דוחה ומגעילה אם היא לא תעוף אני שובר תטלוויזיה נתנאל חתיכת סמטה פודל ודיאן רציני שאני חושב שהיא נולדה בלי שכל.
כלכך מסכימה גועל נפש וילדותיות זה כבר חוצה גבולות איפה לעזאזל ההפקה בסיפור הזה זה נהיה מוגזם
דחוף