6 תשובות
התלמידים האקסטרניים ידעו שכשתהיה בגרות לא יהיו להם ציוני הגשה
שואל השאלה:
מה הקשר בין מה שאמרתי למה שענית
מה הקשר בין מה שאמרתי למה שענית
אנונימית
איך תלמידים שלא בבתי הספר כבר יקבלו ציונים ממורים? באמת
הם ניגשים שנה אחרי, אולי ארבע אחרי צבא. איך המורים יכולים להגיש להם ציונים? הם כבר לא תלמידים שלהם
הם ניגשים שנה אחרי, אולי ארבע אחרי צבא. איך המורים יכולים להגיש להם ציונים? הם כבר לא תלמידים שלהם
שואל השאלה:
אני מדברת על תלמידים שנמצאים נגיד בפרויקט הילה הם נחשבים אקסטרניים אבל לומדים שנים עם מורים
אני מדברת על תלמידים שנמצאים נגיד בפרויקט הילה הם נחשבים אקסטרניים אבל לומדים שנים עם מורים
אנונימית
שואל השאלה:
נכון אבל אפשר לבקש מהמורים שיתנו לנו ציוני הגשה בהתאם לשנה שלמה שלמדנו איתם זה פשוט לא פייר כאילו בגלל שיש מעט תלמידים אקסטרניים אז פשוט לא שמו עלינו
נכון אבל אפשר לבקש מהמורים שיתנו לנו ציוני הגשה בהתאם לשנה שלמה שלמדנו איתם זה פשוט לא פייר כאילו בגלל שיש מעט תלמידים אקסטרניים אז פשוט לא שמו עלינו
אנונימית
לתלמידים אקסטרניים אין ציוני הגשה כבר
באותו הנושא: