7 תשובות
אצלי אסור זה תלוי בבית ספר ובנהלים שלו
אצלי לי זה רק במקרים מיוחדים
אצלי (בכפר הירוק) אסור לפנימיסטים לצאת בכלל מהפנימייה אלא אם כן זה משהו קבוע ומאושר, או בסופשים. זה די באסה אם אני רוצה שחבר שלי מהפנימייה יבוא אליי זה רק בסופש
משק? הייתי בחדא שנה שעברה
איזה משק אתה ?
אחלה שרירים
יו כפרניק מה קורה
באותו הנושא: