5 תשובות
שואל השאלה:
שלחתי לך הודעה
אנונימית
שגרת ניקוי עדינה וקבועה לשטוף פנים פעמיים ביום עם סבון עדין לפנים (לא סבון רגיל!).
קרם לחות קליל גם אם יש פצעונים, העור צריך לחות.
להימנע מלגעת בפנים זה הכי קשה אבל הכי חשוב.
לשתות הרבה מים ולהפחית סוכר זה משפיע על העור בלי שנרגיש.
שמנים טבעיים כמו טי-טרי (בשימוש נקודתי) מרגיעים פצעונים.
אם זה חמור לפנות לרופא עור לפעמים צריך משחה מרשם או טיפול פנימי.

כל עור מגיב אחרת, אז לפעמים צריך לנסות עד שמוצאים מה שמתאים
שואל השאלה:
^^ וואי תשלחי לי פליז
אנונימית
מצטרפת לשאלהה
אנונימית
וואי את האמת שהיה לי אקנה ( לא הכי גבוה )
והזמנתי מכשיר שראיתי בפרסומת ו וואו זה המכשיר הכי מושלם שקיים אני חודש משתמשת נעלם לי רוב החצקונים רוב הפצעונים ואפילו האדמומיות והשחור מתחת לעיניים
מכשיר מטורףף
אם את רוצה תשלחי לי הודעה ואני אשלח לך
כי את מאנונימי