3 תשובות
אני.

תקבלו אותי כמו שאני או שלא תקבלו בכלל.
אני לא בסדר עם זה כי זה מבאס
אבל וואלה מי שלא טוב לו שיילך לעזאזל.
אני חושבת שאני יפה, פשוט הפצעונים עושים לי קצת הרבה חוסר ביטחון לגבי החיצוניות שלי.
אני ואת יודעת מה וזה הכי בסדר בעולם כי זה גיל ההתבגרות ולכולם יש את זה ואני ממש לא מתכוונת לכסות את זה באיפור