17 תשובות
אני אישית לא
אבל אני בטוח שהרבה דוסים דווקא רוצים את זה
אבל אני בטוח שהרבה דוסים דווקא רוצים את זה
אני מבין את הרעיון מאחורי זה, זה נחמד
אבל בשבילי זה קשה, לא בגלל מין או משהו, אני צריך מגע בקשר
אבל בשבילי זה קשה, לא בגלל מין או משהו, אני צריך מגע בקשר
לא בשבילי
מאה אחוז לוקח בעיניים עצומות
זה מראה על עקרונות ערכים מישהי עם עמוד שדרה שיודעת לעמוד על שלה
זה מראה על עקרונות ערכים מישהי עם עמוד שדרה שיודעת לעמוד על שלה
לא, כאילו אין לי בעיה עם אנשים דתים אבל מעדיף ללכת עם בת זוג שלי למסעדת סושי ולאכול מאכלי ים למיניהם
ואם זה לא קשור אז גם לא כי אני חייב חיבוקי ואני אדם מאוד טאצי אז...
ואם זה לא קשור אז גם לא כי אני חייב חיבוקי ואני אדם מאוד טאצי אז...
אני אישית אם הייתי בן לא הייתי מסתדרת עם זה אבל יש כאלה שכן
אם היא האחת, אז כן סבבה
לא בעד שמירת נגיעה
מגע זה חשוב, מקרב וכייף
מגע זה חשוב, מקרב וכייף
זה מדהים
זה קשה אבל ממש ממש טוב
מי שמבין מבין
זה קשה אבל ממש ממש טוב
מי שמבין מבין
אנונימית
לא רק סבבה אפילו מעולה
אנונימי
היא ידידה מדהימה ושומרת נגיעה- בסדר מה הבעיה.
את מדברת על חברה?!
את מדברת על חברה?!
לא
אני מביעה חיבה במגע..
אז זה לא יעבוד ככ
אני מביעה חיבה במגע..
אז זה לא יעבוד ככ
הלוואי ואני יזכה בגבר שומר נגיעה.
רק שומרת נגיעה וגם הלכות אחרות
לא בגלל שאני אוהבת מגע פיזי
מאה אחוז לוקחת גבר כזה
וואלה אני מאוד מבין את זה גם בגלל שאני ואני מבין מה זה אומר כל השמירות נגיעה אבל גם צריך שיהיה איזשהו מגע בקשר
באותו הנושא: