8 תשובות
זה בסדר תעשי מה שבאלך
לא מוזר בכלל
לא מוזר בכלל כל הכבוד שאת מצליחה לשמור...
תעשי מה שאת רוצה אבל זו לא שמירת נגיעה בהגדרה

אבל יפה שאת שומרת לחתונה
אנונימי
שואל השאלה:
^ אני אמרתי במפורש שאני לא שומרת נגיעה
אנונימית
אה לא קראתי נכון כן זה בסדר תעשי מה שאת רוצה
אנונימי
זה לא מוזר אני ממש מבין אותך גם אני הייתי ככה עם בת זוג שלי והאמת נח ד לדעת שיש עוד משהי שמבינה את זה
אנונימי
הגיוני, השאלה היא למה את והרבה אנשים חושבים ככה