7 תשובות
לכי לעבוד
זה מה שאני עושה (למטרות קצת אחרות, אבל כן)
זה מה שאני עושה (למטרות קצת אחרות, אבל כן)
לראות אנימה?, לקרוא ספרים, ללמוד, לטייל, למצוא חברים, כל הדבר האלה..
מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי ❤
אני גם בלי הרבה חברים אבל אנחנו יכולים להתאחד ולבלות עם ילדים שגם להם אין חברים וגרים קרוב אלינו
עבודה
תעשי בייביסיטר
אולי זה הזדמנות שלך להכיר את החברים שלך תזמי מפגשים של הכיתה או החברים תאמיני לי יכל להיות שככה תכירי את כוחם ותתני להם הזדמנות להכיר אותך
באותו הנושא: