11 תשובות
ברדר למה יש לך לימודים
שואל השאלה:
כי אני מסיימת יסודי...
כי אני מסיימת יסודי...
להבריז.
שואל השאלה:
אי אפשר להבריז בגלל סוף שנהה
אי אפשר להבריז בגלל סוף שנהה
פשוט ללכת בלי להגיד כלום
שואל השאלה:
רשמתי לה בסוף שיש לי רופא עיניים ב13:10
רשמתי לה בסוף שיש לי רופא עיניים ב13:10
אז למה שתצאי מוקדם
ומה את עושה פה ים את ביסודי
למה את לומדת עד ממש מאוחר מה כבר נשאר ללמוד בסוף שנה
אנונימית
שואל השאלה:
לא לומדים יש חזרות של המופע סוף שנה
לא לומדים יש חזרות של המופע סוף שנה
^^^סטיפס זה אתר לנוער מה הבעיה שהיא תיהיה פה
אנונימית
באותו הנושא: