התחברות
הרשמה
איך לשלוח לכיתה שלי יום האהבה שמח (אנחנו לומדים בזום היום)
הכוונה איזה אימוגי לשים כי זה יראה מוזר אם אני אשים לב(האימוג'י)
14 בפברואר 2023, 07:04
גיל 13
כיתה
יום האהבה
2 תשובות
לא לשלוח , זה מביך
אנונימית
אימוג'י פרחים
.
.Sakura
באותו הנושא:
מה לומדים במתמטיקה בכיתה ז שלא לומדים בכיתה ו ?
אילו מקצועות לומדים בכיתה ז' שלא לומדים בכיתה ו'?
אנחנו לומדים מחר 4 שעות והתבטלו 3 (כיתה ט)
זה הגיוני שאני כיתה ט ולפעמים אנחנו לומדים בהקבצות עם כיתות י?
נראה לכם הגיוני שאין לנו תקציב לכיתה ואנחנו לומדים במסדרון?
אנחנו לומדים ערבית ואנגלית ארצות הברית לומדים אנגלית וצרפתית או מה?
בתיכון אנחנו לא נלמד מדעים (רק מי שבכיתה מדעית ילמד) אז למה מכיתה א אנחנו לומדים מדעים ומשקיעים ולומדים למבחנים??
אם אני בכיתה ט וגרה בעיר ירוקה אנחנו לומדים רגיל בלי קפסולות?
יש לי קראש אנחנו לומדים ביחד בכיתה והמורה שלנו
אני בכיתה ח ואנחנו לומדים בגאומטריה משולשים דומים..
אנחנו לומדים אנגלית אבל מה אמרקאים לומדים?