7 תשובות
ליטרלי כלום
הכל חוץ מלעבוד
ליטרלי כלום, הייתי בטלפון, קצת הייתי במטבח הכנתי דברים ונפגשתי עם חברות פעמיים.
שואל השאלה:
קמתם בבוקר מה הלאה?
קמתם בבוקר מה הלאה?
אנונימי
קמתי בצהריים נתחיל מזה, הייתי בטלפון דיברתי עם בן זוג שלי וחברות קצת להתעדכן.
אכלתי הכנתי עוגיות נגיד, התקלחתי שעה וחזרתי למיטה.
ברוך השם שנגמר
אכלתי הכנתי עוגיות נגיד, התקלחתי שעה וחזרתי למיטה.
ברוך השם שנגמר
איירפודס ושירים כל היום
יום ממוצע שלי כרגע בגלל החופש זה ללכת לישון ב4-5 בבוקר,מתעוררת באחד בצהריים כזה,ואז או צופה ביוטיוב או משחקת במחשב או בקונסולה,ולעיתים רחוקות מסתכלת על העבודת קיץ במתמטיקה אבל לא עושה
אנונימית
באותו הנושא: