10 תשובות
לא
לא כותבת למי יש כוח
אם אני אוהבת שיר אני שומרת וזהו
מבינה מה את אומרת אבל תנסי לשמוע אלבומים אחרים
שואל השאלה:
למה לא?
בעקרון לא עשיתי אתזה אבל אם הייתי עושה אתזה זה היה רק על אלבומים של אמנים שאני אוהבת במיוחד
שואל השאלה:
אם אני אוהבת קשה יותר לכתוב כי אני כבר מכירה
לא
אני פשוט מוסיפה לפלייליסט מה שאנע אוהבת
ברור, אני לא כותב אבל עושה עם עצמי חשיבה על האלבום.
אני פחות שומע אלבומים בלי משמעות עמוקה כזאת.
זה למה אני מאוד מעריך את מלאני מרטינז, האלבומים שלה הם קרייזי מבחינה סיפורית ומשמעותית
שואל השאלה:
אני לא מתחברת אלייה כל כך אהבתי אותה פעם אבל אני כבר לא שומעת אותה