4 תשובות
שהכל טוב
הכול בסדר
ואו מבאס ממש
תציעי אולי לעזור, יכול להיות שהוא יעריך את זה מאוד
במידה ומהיכרות אידית שלך איתו את יודעת שהוא יעדיף לטפל בעיניינים בעצמו - תקבעו ליום אחר
שזה בסדר ושתיפגשו פעם הבאה. לא יודעת מה איתך אני ממש מעריכה שהוא התנצל והראה אכפתיות כלפייך ולא מרח אותך. זה טבעי שיש לו עוד עניינים חוץ ממך. תגידי לו את זה.