7 תשובות
מה לא טוב במוות?
אתה לא מפחד מהמוות אתה מפחד מהלא נודע
לא גם אני חושבת על זה
מה? ^ מה הקשר אפילו, הגיוני מאוד לפחד מהמוות וברור שמוות זה דבר לא טוב, נכון שלכל דבר יש סוף אבל עדיין זה לא אומר שמוות זה דבר טוב!. החיים יכולים להיות כיפים רק צריך להתייחס אליהם בצורה הזאת. להבין שהכול מסתדר אם מנסים.
מוות זה לא דבר רע
אלה החיים לרוב שרעים
איזו סיבה הגיונית יש לפחד מהמוות למעט אנוכיות
כן רק את