התחברות
הרשמה
אם אני חונה בכחול לבן אני צריכה להפעיל פנגו?
1 בינואר 2025, 11:42
תל אביב
חנייה
חוקי התנועה
תעודת זהות
תשובה אחת
כן
_
_$$$$_
באותו הנושא:
איך אני יודעת אם אני צריכה להפעיל פנגו?אני חונה בכחול לבן
אם אני חניתי בכחול לבן אבל אני יושבת באוטו, אני צריכה להפעיל פנגו עדיין?
אם אני חונה בכחול לבן חייב להפעיל עכשיו פנגו? כי שבת
אם אני חונה באפור לא צריך להפעיל פנגו נכון? זה ללא תשלום כאילו
נסעתי עם עוד שני חברים לבר, הנהג חנה בכחול לבן ושכח להפעיל פנגו וקיבל קנס, הוא ביקש שנתחלק איתו בקנס, הייתם מתחלקים?
הפעלתי פנגו במקום לקחת כרטיס חנייה (בכחול לבן) זה בסדר??
בתל אביב, כל החניות שהן כחול לבן, צריך להפעיל פנגו או שזה בחינם?
בשישי צריך להפעיל פנגו בכחול לבן?
האם צריך להפעיל פנגו בזמן מלחמה?
אם יש לי תו נכה ברכב ואני חונה בכחול לבן **בתל אביב** אני צריכה לשלם?
צריך להפעיל פנגו בשישי????