7 תשובות
אני קצת אבל לא הרבה
שואל השאלה:
אבל כשאתה נכנס לזה אתה פחות מתמקדם במלחמה וקצת יותר בטנקים או מטוסים שאתה משחק איתם אני מאוד אוהב מטוסים וזה נורא מעניין אותי והקטע שכל פעם שאתה משחק שם עם מישהו מחדשים לך על איזה מטוס או טכנולוגיה שהוסיפו וזה סתם כיף כזה אני הל 560 ולא נמאס לי בכלל
אנונימי
שואל השאלה:
וגם לשחק במלחמה לא נראלי כזה נורא..
אנונימי
יש לי חבר עם איזה אלף שעות עליו אם זה נחשב
כן משחק טוב