7 תשובות
יואוו, לא חשבתי שעוד משחקים וור טאנדר
טנקים, גרמניה קלל
מטוסים זה תלוי אני לא ממש משחק אבל בעיקרון ארהב בריטניה רוסיה אולי גרמניה
אני משחק,
במטוסים הכי טובה ארהב / רוסיה / צרפת כרגע,
טנקים רוסיה / גרמניה / שוודיה
אני לבל 100 אגב אם מישהו רוצה לשחק
שואל השאלה:
יש עוד מלאה אנשים שמשחקים גם יש שרת דיסקורד