התחברות
הרשמה
מה. תסמינים של קורונה נראה לי יש לי
24 ביוני 2025, 21:27
קורונה
COVID 19
וירוס הקורונה
3 תשובות
קורונה?
א
אני סתם משועממת :)
חוסר טעם וריח
S
Sweet girll
לאבד חוש טעם וריח צינון כאב גרון
~
~ לא יודעת ~~
באותו הנושא:
קורונה בלי תסמינים יותר טוב מקורונה עם תסמינים?
מה הסיכוי להידבק בקורונה אם הייתי עם חולת קורונה בלי תסמינים בתוך חדר בלי מסכות?
אם חליתי בקורונה עם הרבה תסמינים, אם התסמינים כבר נעלמו זה אומר שכבר אין לי קורונה?
מה הסיכוי שחולה קורונה בלי תסמינים יצא חיובי בבדיקת קורונה ביתית?
הגיוני שכל בדיקת קורונה יוצאת לי שלילית אבל אני ממש עם מלא תסמינים של קורונה ?
כאלה שהיה להם קורונה והיו להם תסמינים..אחריי כמה זמן התסמינים מפסיקים?
תסמיני שפעת הם אותם תסמינים כמו של קורונה?
נגיד ויש לי תסמינים לקורונה אבל אין לי חום עדיין יכולה להיות לי קורונה?
אם אין לי תסמינים של קורונה חוץ מלפעמים אפצי, זה אומר שאני חולה קורונה?
תגידו אם יש תסמין אחד של קורונה צריך לעשות בדיקה או שזה רק משני תסמינים ומעלה
מי מקבל תשובה לבדיקת קורונה קודם אלה שעם תסמינים או אלה שבלי תסמינים?