10 תשובות
את צריכה ללכת לעשות סטאפ לגיטרה
ניסית לקחת אותה לסטאפ? זה אמור לפתור את רוב הבעיות אם אין ממש בעיה משמעותית
כנראה שהצוואר מתוח מידי והאקשן שלו גבוה
פשוט תחליפי למיתרים חדשים
M.d
שואל השאלה:
כן אבל אם אני מחליפה והאקשן גבוה מדי זה לא ישמע בדיוק אותו דבר וסתם בזבזתי מיתרים?
המיתרים יושבים ממש על הצוואר כאילו ממש קרובים אליו. זה יכול להיות קשור?
אנונימית
שואל השאלה:
טוב נראה לי אני באמת אקח אותה לסטאפ

ויש לך טיפים איך למנוע מזה לקרות?
אנונימית
אין איך למנוע את זה סטאפ צריך לעשות פעם בחצי שנה
שואל השאלה:
^^ באמת?

^לא דופקת אותה חח פשוט זה כבר קרה לי פעמיים
אנונימית
שואל השאלה:
רעיון טוב
האמת שאני משתמשת בה הרבה וזה קורה רק בתקופות שאני מנגנת
אבל יש לי קייס קשיח שאני יכולה פשוט לפתוח ולסגור במקום להתעסק עם רוכסנים

בכלל לא
יש לי אותה הרבה שנים
אנונימית
שואל השאלה:
^משאירה אותה על הספה מחוץ לחדר
אנונימית