12 תשובות
שעה אחת.
שואל השאלה:
אם אני לומדת רק אז שעתיים כל יום זה בסדר?
אם אני לומדת רק אז שעתיים כל יום זה בסדר?
כן זה בסדר^
להתאמן באמת, שלוש שעות בשבוע
כמה שיתחשק לי באותו רגע.
לפעמים 20 דקות,לפעמים 4 שעות ולפעמים ימים שלמים שלא נגעתי בגיטרה בכלל.
אני לא אוהב לשים לעצמי מגבלות זה יגרום לתחביב להרגיש כמו עבודה
לפעמים 20 דקות,לפעמים 4 שעות ולפעמים ימים שלמים שלא נגעתי בגיטרה בכלל.
אני לא אוהב לשים לעצמי מגבלות זה יגרום לתחביב להרגיש כמו עבודה
בין שעה לחמש
ביום שעתיים וחצי שלוש
^^^^^זה בסדר גמור:)
^^^^^זה בסדר גמור:)
בדרך כלל 10 דקות
אנונימית
מינימום שעה
לפעמים זה מגיע ל8 שעות חח תלוי בזמן שיש לי
בין שעה לשעתיים, תלוי אם יש לי כוח או לא...
אנונימי
שעתיים בערך יש ימים שאני יכולה לשבת גם 5 שעות תלוי איך הולך
באותו הנושא: