11 תשובות
תומך חיסונים זה לא החלק הבעייתי. רוב מוחץ מהאנשים תומכים בחיסונים.
מתנגד מילה זו הנקודה הבעייתית כאן. אבל אם תחפש בקרב האוכלוסייה החילונית יותר עם זיקה נמוכה לדת, כנראה שיהיה אפשרי בהחלט למצוא מישהי שתסכים לוותר על מילה לילד.
שואל השאלה:
אני מתנגד מילה נלהב וזה בוער בי. אני מכיר לא מעט מאמרים מאירופה שבהם נכתב מפורש שזו הפרה של זכויות אדם ומפרטים מדוע אין בכך כל צורך רפואי במאה ה-21
אנונימי
מה יש להתנגד לברית מילה
^^^כן, גם ללכרות את היד יש תועלת בריאותית מוכחת. ובכל זאת אתה לעולם לא תגן (אני מקווה) על מנהג ברברי שכזה כלפי ילד בן 8 ימים.
ובנוסף, ספק גדול אם יש תועלת למילה כשאתה שומר על היגיינה כראוי.
שואל השאלה:
רועי: התועלת בכריתת עורלה לא רלוונטית לעולם המערבי. בשביל זה יש היגיינה, אנטיביוטיקה, משחה וקונדומים.
אנונימי
שואל השאלה:
פונקציה 1: למה להתנגד לברית מילה? כי העורלה היא חלק מתפקד באיבר המין, ואני מציע לכל אחד לקרוא עליה. אני חושבת שלגבר צריכה להיות זכות לבחור מה לעשות איתה כשיתבגר
אנונימי
שואל השאלה:
קליגולה: אשריך. אתה מסביר בדיוק את הנקודה כאן. גם לא כורתים שדיים לילדות בנות שבוע. הסיכוי לסרטן השד גדול יותר מהסיכוי לכל מחלות המין ביחד.
אנונימי
^הם יטענו "אבל יש ליד תפקוד!". גם לעורלה יש תפקוד. והתפקוד של שדיים יכול להיות מוחלף היום במטרנה. למה לא לכרות לילדות קטנות את השדיים לשיטתם? או לזקנות שכבר לא הולכות להניק בלי לשאול אותן? (שהרי לא שואלים ילדים קטנים אם הם רוצים ברית. טרם הם למדו לחשוב לבד).
שואל השאלה:
בקיצור, חשיבה רציונלית אצלי היא עיקרון מנחה. אני לא סוטה ימינה ושמאלה בעניין. אני מעדיף שבת הזוג שלי תהיה מלכתחילה איתי באותה דעה, ושלא אצטרך להתאמץ לשכנע אותה.
אנונימי
^האמת היא שאני גם כמוך. אבל אין לי מושג כמה סביר למצוא מישהי כזו ולכן אני לא פוסל על היעדר התכונה הזו. לך תדע כמה זה נדיר. שלא תצא קירח.
שואל השאלה:
^ אני יכול להגיד לך שהדעות שלי מאוד גלויות, ואני מפרסם את דעותיי בפייסבוק באופן ציבורי. אני חושב שאם אני "ספר פתוח" מההתחלה, אז רוב הסיכויים שמי שלא איתי בדעה מלכתחילה לא תרצה לצאת איתי, וכך אוכל לסנן את אלו שיותר מתאימות לי
אנונימי