5 תשובות
ושואל את זה אחד שעשה בעצמו...
אירוניה
סתם כי זה מביך את הפרופיל ויגידו אעע זה הזה ששאל את השאלה זה של הגירוד בתחת עם התולעים

נ.ב זה לא אני חחח
אנונימית
בשביל שלא יחפרו בפרטי אנשים לגבי השאלה
למה אתה עושה את זה
כי זה מביך וכן יש פה אנשים מהבית ספר שמכירים אותי