התחברות
הרשמה
הייתה אצלי התרעה מקדימה לפני 18 דקות אבל עוד לא הייתה אזעקה, לחזור לישון?
23 ביוני 2025, 10:40
המצב הבטחוני
אזעקה
פיקוד העורף
מלחמה
2 תשובות
כן ומקסימום תתעוררי מהאזעקה.
i
iwasanonimi
את עלולה להתעורר מהטיל. או שלא. בחירה שלך.
נ
נקניקבלאפה
באותו הנושא:
הייתה לי התרעה של אזעקה ולא הייתה אזעקה באזור שלי אפשר לצאת מהממד?
אני בן אדם רע אם אני נרגעת כשאני שומעת שיש התרעה ומגלה שזה לא אצלי?
למה הייתה ההתרעה שהייתה לפני כמה דקות?
זה הגיוני שמיום ראשון היו אצלי בעיר התרעות לאזעקות אבל לא הייתה אזעקה אמיתית אחת?
אוקיי אז הייתה אצלי שריפה בבניין לפני פחות משעה
קיבלתם גם התרעה מקדימה?
כל היום אני מקבל התרעות של "התרעה מקדימה (30 שניות)" ואין אזעקה אין כלום.
הייתי לי התרעה לפני 16 דקות להיכנס לממד ולא הייתה אצלי אזעקה אני יכולה לצאת? (ירושלים)
אני חייב ללכת להתקלח אבל לפני שניה הייתה אצלי אזעקה , מתי ללכת להתקלח?
מה נגמר? חאלס אי אפשר ככה אני צריכה התרעה לפני ההתרעה שנגמר וצריכה התרעה לפני ההתרעה שמתחיל
באזעקה בשלוש לפנות בוקר היום הייתה התרעה לפני שהתחילה האזעקה?