10 תשובות
לא
לא
לא אין קשר
לא
לא אנושי לגמרי אבל לכולנו יש לאן לשאוף
לא
להרגיש הקלה שהאזעקה לא אצלך זה לגמרי בסדר כמובן. אם את שמחה שהאזעקה הולכת למקום מסוים בארץ זה קצת מעוות אבל אני מניח שזה לא המקרה אצלך...
אהבתי^
שואל השאלה:
דרדס ברדס, זה ממש לא המקרה אצלי!
כשיש התרעה מפיקוד העורף אני בודקת אם זה אצלי, ואם לא אז אני מרגישה רוגע והקלה פשוט זה הכל. אני הכי רוצה שיהיה שקט במדינה ושכולם ישנו כמו שצריך בלילה.
אגב אהבתי את התשובה שלך❤
דרדס ברדס, זה ממש לא המקרה אצלי!
כשיש התרעה מפיקוד העורף אני בודקת אם זה אצלי, ואם לא אז אני מרגישה רוגע והקלה פשוט זה הכל. אני הכי רוצה שיהיה שקט במדינה ושכולם ישנו כמו שצריך בלילה.
אגב אהבתי את התשובה שלך❤
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה לכם שעניתם❤
ותודה לכם שעניתם❤
אנונימית
באותו הנושא: