4 תשובות
אני בדרך כלל פשוט מבלה עם אנשים שאחרי כמה זמן נהים מעצבנים ואז אני מעריכה את זה שאני לא מעצבנת וזה ממש מעלה לי את הערך העצמי
פשוט תחשוב על עצמך לפני אחרים
זה לא פשוט, אבל אחרי מספיק חוויות ואכזבות אתה בסופו של דבר תבין שלא משנה מי יהיה לצידך כרגע, אתה זה שיודע הכל על עצמך, אתה זה שחווה הכל מנקודת המבט האישית שלך, ואף אחד אף פעם לא יאהב אותך כמו שאתה אוהב את עצמך. גם אם זה לא מרגיש ככה כרגע.

להעריך את עצמך לפני אחרים זו עבודה קשה, שדורשת זמן, אבל לאט לאט זה מחלחל ומבינים שהכי חשוב זה לא לוותר על עצמך בשביל אף אחד, כי אנשים באים והולכים, אבל אתה תמיד תהיה פה, עם עצמך, עם המודעות שלך, עם המחשבות והרגשות.

לכן הכי חשוב לדעת לשים את עצמך קודם, גם אם זה אומר לקחת סיכונים ולנתק קשרים רעילים. ❤
אח יקר שים ז*ן על כולם.

אל תשכח שלאנשים תמיד יהיה מה להגיד עליך לא משנה מה, תהיה מי שאתה וזהו
זה הטבע של האדם, לשפוט, לזלזל.

בסוף אלוהים יתחשבן איתם.