13 תשובות
ממש לא נכון.
ברשתות החברתיות לפחות כן
לא נראלי זה המצב
אני אמריקאי וכן
האלה שמושפעים מהרשת כן
נראלי גם
זה בעיקר מאז העלייה של הימין הפופוליסטי,אבל זה לא כולם זה גם יצר את הפטריוטים של הלאומנות הקיצונית ברמה יותר גבוהה
אנונימי
כן, את פשוט רואה רק את המטומטמים בטלוויזיה. אבל פשוט תסתכלי מי נבחר
^^זה לא נכון, הגאווה הלאומית של הרבה מהאמריקאים התחזקה בזכות ממשל טראמפ. זה עדיף הרבה יותר מאשר ממשל ביידן של המפלגה הדמוקרטית שעשתה דה מורליזציה ופגעה בהרתעה העולמית של ארה"ב וגרמה בעקיפין ל7.10, מלחמת רוסיה-אוקראינה ועוד הרבה משברים.
הוא גרם לפילוג ושנאה בעם
זה מה שהוא תמיד עושה
אנונימי
^באיזה עם מדובר? ממתי האמריקאים נחשבים כעם?
^^טראמפ גרם לפילוג? אני לא יודע איזה ארצות הברית אתה חי בה, אבל כל הקמפיין של אובמה היה על ליצור פילוג. טראמפ מנסה לתקן את ארצות הברית משנים של הזנחה, וכן זה גורם התנגדות מטיפשים