6 תשובות
כי זה נכון ()
כי אם אתה מסתכל על מישהו ששונא את טראמפ הai יביא לך מישהו ששונא את טראמפ.
שואל השאלה:
זה מרגיש ברמה כזאת ש80% ומשהו אחוז שונאים את טראמפ ו20% אוהבים אותו
זה מרגיש ברמה כזאת ש80% ומשהו אחוז שונאים את טראמפ ו20% אוהבים אותו
אנונימי
רוב הרשתות החברתיות ,והצעירים בארהב הם שמאלנים מסריחים. המבוגרים והימנים הם אלה שבעד טראמפ.
כי שמלאנים
כי טיקטוק זה אפליקציה של ליברלים
כמובן שרובם שם שונאים את טראמפ! ובכללי את כל מי ששמרן
אבל במציאות זה לא ככה
מה שandrew אמר, לרוב צעירים הם שמאלנים כי הם חא מבינים
אבל זה גם בגלל שטיקטוק עצמו לא אוהבים את טראמפ כי הם סינים אז הם מפרסמים דברים נגדו
כמובן שרובם שם שונאים את טראמפ! ובכללי את כל מי ששמרן
אבל במציאות זה לא ככה
מה שandrew אמר, לרוב צעירים הם שמאלנים כי הם חא מבינים
אבל זה גם בגלל שטיקטוק עצמו לא אוהבים את טראמפ כי הם סינים אז הם מפרסמים דברים נגדו
אנונימית
באותו הנושא: