8 תשובות
לא ללכת לפסיכולוגיה !!!!
אני הייתי שם וברחתי !
הייתי וגרוע לא ללכת
אנונימית
פסיכולוגיה שמעתי שזה ממש ממש קשה, אבל הרבה מגמות עוזרות בצבא ובעתיד
נגיד ביולוגיה ופיזיקה נותנים הקלות אחכ באוניברסיטה
יכול לעזור לך בקשרים בחיים וכל מיני דברים אבל אם את רוצה להיות פסיכולוגית בעתיד זה יעזור כפול
שואל השאלה:
לא שאלתי אם ללכת או לא זו החלטה שלי
הכוונה אם זה יעזור לי בעתיד.
אנונימית
כל מגמה יכולה לעזור בעתיד
השאלה היא מה את רוצה לעשות
[אלא"כ התכוונת לשאול שאלה אחרת: איזו מגמה פותחת יותר אופציות ואז תשאלי אותה פשוט]
זה יעזור לך לתת לך כלים ואולי להבין את הכיוון שלך בחיים