4 תשובות
עדיף לעשות פיזיקה כי זה נותן בונוס בציון
פיזיקה זה חומר אחר לגמרי.
ביולוגיה ורפואה
ביולוגיה. הרדמה זה נהדר דרך אגב. יש רגעים מפחידים- זה לא כמו שכולם חושבים שהמרדים פשוט יושב ולא עושה כלום. למשל, כאשר המטופל מפיל לחצי דם,כאשר יש קושי לעשות אינטובציה ולהכניס טובוס וכו
אנונימי
ביולוגיה ורפואה ובכללי אני מרחיבה את המגמות הללו ואלה אחלה של מגמות.. לי אישית ביולוגיה יותר קל מרפואה אבל שתי המגמות עמוסות מעט.. אבל מגמות מעולות!!