4 תשובות
אנשים במתגייסים גם בגיל 20, וגם ב25, אין שום דבר מביך בזה
אנונימית
כן זה בסדר אח שלי התגייס ב19 וחצי. את חווה חוויות.
לא זה סבבה אני עושה מכינה ואני אתגייס ב19+ תהני
שואל השאלה:
^^תודה רבה לכולם אני גם עשיתי קצת חישובים ובשני המקרים הייתי צריכה להתחיל אוניברסיטה באוקטובר 2029 בערך אז זה יוצא בסדר באמת
^^תודה רבה לכולם אני גם עשיתי קצת חישובים ובשני המקרים הייתי צריכה להתחיל אוניברסיטה באוקטובר 2029 בערך אז זה יוצא בסדר באמת
באותו הנושא: