9 תשובות
תלוי מתי, הייתי אומר לה לעשות הפלה אם לא היינו נשואים/ רוצים ילדים
ברור מה אני זבל
ברור
בת, 17 ולא הייתי שומרת אותו, אם זה היה עוד שלוש שנים סביר להניח שכן. אבל בגלל שאני רוצה להתגייס אז לא.
כתבת "עכשיו" , עכשיו אני בת 14, אז הייתי עושה הפלה מן הסתם.
אנונימית
כן, זה רצח ולא הייתי מוכנה בשום אופן לרצוח את הילד שהיה אמור להיות לי. זה גם לא מוסרי..
בת 17
זו שאלה מסובכת, בגלל שממש אחד ממש בא לי להיות אמא, וגם לאמא שלי אין הרבה זמן והייתי רוצה שהיא תראה את הנכדים שלה, ואני מרגישה מוכנה מנטלית, אבל מצד שני אין לי את האמצעים.. אין לי זמן ו/או כסף לגדל עכשיו ילד..
אני מניחה שלמרות הכל הייתי מעדיפה לא ללדת את הילד בגלל שלא הייתי רוצה להביא ילד לחיים בעוני.
עם כל הקושי, הייתי משאירה.. לא אוכל לחיות שאדע שמנעתי מהילד שלי להיוולד
לא שומרת אני מצטערת אבל אני לא בעניין של להרוס לעצמי את החיים ותכלס גם לא לילד שהייתי מולידה בפאקינג גיל 16. לא :///