8 תשובות
^אצלי עושים בחינם
שואל השאלה:
התכוונתי שאם אני הולכת לעשות את הסמל בחנות שבה קניתי, זה יעלה כסף?
^ כן זה יעלה פשוט אצלי שנה שעברה היה מבצע כזה שיעשו לך סמל בחינם
יש מצב, בחלק מהמקומות עושים חינם, אבל יכול להיות שזה יעלה 5 שקלים לסמל
^^^אהה אז לא נראה לי תצטרכי לשלם תגידי ששכחת פשוט ותראי את הקבלה
כן לפעמים בכלל לא מסכימים לעשות סמל על חולצות מחנויות אחרות .. דיי בטוחה שאין בחינם..
כן, זה 5-10 שח לסמל
יש חנויות שעושות את זה בחינם אני חושב