3 תשובות
נהדרת
עבדתי שם בחופש לפני כמה שנים
אסור היה לנו להיות בפלאפון בכלל במהלך המשמרת גם אם לא היו אנשים בחנות, הייתה לנו חצי שעה הפסקת אוכל אבל לא שילמו לנו עליה והיינו מביאים אוכל מהבית, לא היה אפילו כיסא לשבת עליו אז תמיד עמדנו והמנהלים היו מסתכלים עלינו במצלמות אבטחה של החנות ורצו שתמיד נעסיק את עצמינו (ננקה, נמלא חוסרים ופשוט כשהכל היה מושלם נמצא תעסוקה הזויה העיקר שנעשה משהו ולא סתם נעמוד)
מה שטוב זה שעובדים מקבלים 10% הנחה לחנות והיינו לפעמים מגניבים מהר גומי לפה
אסור היה לנו להיות בפלאפון בכלל במהלך המשמרת גם אם לא היו אנשים בחנות, הייתה לנו חצי שעה הפסקת אוכל אבל לא שילמו לנו עליה והיינו מביאים אוכל מהבית, לא היה אפילו כיסא לשבת עליו אז תמיד עמדנו והמנהלים היו מסתכלים עלינו במצלמות אבטחה של החנות ורצו שתמיד נעסיק את עצמינו (ננקה, נמלא חוסרים ופשוט כשהכל היה מושלם נמצא תעסוקה הזויה העיקר שנעשה משהו ולא סתם נעמוד)
מה שטוב זה שעובדים מקבלים 10% הנחה לחנות והיינו לפעמים מגניבים מהר גומי לפה
אנונימית
שמעתי מאנשים שעבדו שם שעבודה קשה
ותשלום מינימום
ומנהלים לא טובים
ותשלום מינימום
ומנהלים לא טובים
באותו הנושא: