7 תשובות
זה לא כל כך בריא לך ..
למחוק את האינסטגרם. יעשה לך רק טוב ❤
פשוט תזכרי שזה ממש לא רלוונטי ואם את לא זוכרת מי אלו זה לא מספיק חשוב אחרת היית זוכרת!
שואל השאלה:
הלוואי והייתי יכולה אבל הוא כבר הפך למעמד חברתי שאני תלויה בו ואני לא מסוגלת להפסיק לייחס לזה חשיבות. והפחד הוא שאני תלויה כל כך בכל כך הרבה עוקבים שלא חייבים לי שום דבר, שיכולים להיעלם בכל רגע, ובשיא הכנות זה מוציא אותי משלווה שאני לא יודעת איך להחזיר
הלוואי והייתי יכולה אבל הוא כבר הפך למעמד חברתי שאני תלויה בו ואני לא מסוגלת להפסיק לייחס לזה חשיבות. והפחד הוא שאני תלויה כל כך בכל כך הרבה עוקבים שלא חייבים לי שום דבר, שיכולים להיעלם בכל רגע, ובשיא הכנות זה מוציא אותי משלווה שאני לא יודעת איך להחזיר
אנונימית
את כן יכולה. תמחקי את האפליקציה, תתחילי משבוע בלי אינסטגרם, את תראי שזה נהיה יותר קל
מוזמנת לדבר איתי בפרטי אם תרצי
שואל השאלה:
אני אשמח ממש תודה
אני אשמח ממש תודה
אנונימית
באותו הנושא: