8 תשובות
זה אוברטינקינג
היה לי גם את זה לפני שנה בערך שהתחלתי לעבוד במקום עבודה חדש עם אנשים חדשים לגמרי ו היום האנשים האלה הם החברים הכי טובים שלי אז נפתחתי בפניהם אבל זה קורה עם אנשים חדשים ולא ידעתי איך להתמודד עם זה
היה לי גם את זה לפני שנה בערך שהתחלתי לעבוד במקום עבודה חדש עם אנשים חדשים לגמרי ו היום האנשים האלה הם החברים הכי טובים שלי אז נפתחתי בפניהם אבל זה קורה עם אנשים חדשים ולא ידעתי איך להתמודד עם זה
אני מרגישה ככה בגלל שיש לי חרדה חברתית
זה מאד דופק את שגרת החיים אז פשוט בודדתי את עצמי מאנשים ואני די לבד כרגע וזה מבאס מאד
תנסי לזכור שזה בראש שלך וככל שתהיי יותר במרכז של אנשים וליד אנשים את תרגישי יותר בנוח, זה משהו שאפשר לעבוד עליו
זה מאד דופק את שגרת החיים אז פשוט בודדתי את עצמי מאנשים ואני די לבד כרגע וזה מבאס מאד
תנסי לזכור שזה בראש שלך וככל שתהיי יותר במרכז של אנשים וליד אנשים את תרגישי יותר בנוח, זה משהו שאפשר לעבוד עליו
לא לחשוב על כל צעד יותר מידיי
תיהי את ותנסי להיות כמה שיותר קלילה ופחות לשקול כל מילה שתצא לך מהפה
מקווה שעזרתי :)
תיהי את ותנסי להיות כמה שיותר קלילה ופחות לשקול כל מילה שתצא לך מהפה
מקווה שעזרתי :)
לא יודעת אם זה חרדה חברתית כי אף פעם לא אובחנתי אבל זה כן משהו שחשבתי עליו תמיד עם אנשים חדשים ממש קשה לי ולוקח לי מלא זמן בהגזמה עד שאני נפתחת
שואל השאלה:
לי יש את אותו קטע עם אנשים חדשים
אז מרגיש לי שאף אחד לא מכיר אותי באמת וזה מעצבן
כי בסביבת אנשים שאני לא ממש ממש מכירה אני בן אדם אחר לגמרי
וכן אני תמיד חושבת יותר מדי על הכל מה שרק מוסיף...
לי יש את אותו קטע עם אנשים חדשים
אז מרגיש לי שאף אחד לא מכיר אותי באמת וזה מעצבן
כי בסביבת אנשים שאני לא ממש ממש מכירה אני בן אדם אחר לגמרי
וכן אני תמיד חושבת יותר מדי על הכל מה שרק מוסיף...
אנונימית
אמאלה אני בדיוק ככה, אז מצטרפת לשאלה.
מבינה אותך בת כמה את?
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי מושג למה זה משנה
אבל 16
אין לי מושג למה זה משנה
אבל 16
אנונימית
באותו הנושא: