תשובה אחת
בשריפה מלאה יש מספיק חמצן והתוצרים יהיו פחמן דו חמצני ומים
בשריפה חלקית אין מספיק חמצן אז יש תוצרים אחרים כמו פחמן חד חמצני
בשריפה חלקית אין מספיק חמצן אז יש תוצרים אחרים כמו פחמן חד חמצני
באותו הנושא: