התחברות הרשמה

אנשים שלומדים כימיה

איך אני יודעת מתי תהליך הוא שריפה מלאה ומתי שריפה חלקית, ואיך זה בא לידי ביטוי במגיבים תוצרים
29 בספטמבר 2024, 20:08
תיכוןכימיהמגמות    
תשובה אחת
בשריפה מלאה יש מספיק חמצן והתוצרים יהיו פחמן דו חמצני ומים
בשריפה חלקית אין מספיק חמצן אז יש תוצרים אחרים כמו פחמן חד חמצני
צ
צינית החוצ(פ)נית
באותו הנושא:
איזה מוזר זה שיש אנשים שלומדים ביום שישי. מסכימים? זה ממש מוזר
אנשים שלומדים כימיה
אנשים לומדים היום?יענו יש זום?
היי אנשיםם לומדים היום? (בשישי)
אנשים שלומדים בימי שישי, אתם הולכים מחר לביתספרר?
אנשים שלא לומדים בשישי עד איזה שעה אתם לומדים כל יום?
אנשים שלומדים כימיה, מהי כימיה בשבילכם?
אנשים שלומדים ביום שישי, יש לכם חופש רק בשבת?
איך זה שיש אנשים שלומדים היום?
אנשים שלומדים כימיה עזרהה
אנשים שלומדים כימיה בבקשה תעזרו לי