11 תשובות
שאני חזקה נפשית, ויכולה על כולם אבל בתכלס....
אוהבים אותי וגאים בי וסומכים עליי ❤
ז!נה, אובדנית, צריכה טיפול, מפגרת, בלי חברים, טעות ופשוט שונאים אותי(:
(זה דברים שהם אמרו לי כל החיים אז אממ כן)
(זה דברים שהם אמרו לי כל החיים אז אממ כן)
גאים בי מאוד על כל מה שעברתי ואני עדיין עוברת
ואוהבים אותי מאוד
וזה הדדי מאוד
ואוהבים אותי מאוד
וזה הדדי מאוד
הממ..
מצד אמא שלי אני מאכזבת, עצלנית, לא רצינית, ילדותית, חצופה, עקשנית, בכיינית, דרמטית, מוזרה, ולא מסוגלת להשיג חברים (שתגיד את זה ל16 החברות המדהימות שלי)
מצד אבא שלי אני קיימת, מצחיקה, יצירתית, כותבת מדהים, כשרונית, ילדת טבע, ילדה שלו. אה וכמובן היפראקטיבית אנרגטית שאי אפשר להחזיק במקום לשניה.
מוזמנים לנחש את מי מהם אני אוהבת יותר.
מצד אמא שלי אני מאכזבת, עצלנית, לא רצינית, ילדותית, חצופה, עקשנית, בכיינית, דרמטית, מוזרה, ולא מסוגלת להשיג חברים (שתגיד את זה ל16 החברות המדהימות שלי)
מצד אבא שלי אני קיימת, מצחיקה, יצירתית, כותבת מדהים, כשרונית, ילדת טבע, ילדה שלו. אה וכמובן היפראקטיבית אנרגטית שאי אפשר להחזיק במקום לשניה.
מוזמנים לנחש את מי מהם אני אוהבת יותר.
אני חושבת שהם גאים בהחלטות שלי
בנוסף לפעמים היו רוצים שאביע כלפיהם יותר אהבה, כנראה לא יודעים כמה אני מנסה.
בנוסף לפעמים היו רוצים שאביע כלפיהם יותר אהבה, כנראה לא יודעים כמה אני מנסה.
מכורים אלי י
אנונימית
טעות
מעריכים אותי סהכ גאים
חולים עליי ואני עליהם
עצלנית
באותו הנושא: