16 תשובות
שתעזוב אותי בשקט
אנונימי
נגיד הייתי זכר הייתי מחייכת כזה
חחח אני מת ^
אנונימי
אם הייתי בן הייתי קורצת
למה? כי למה שלא ארצה שאני והחבר הכי טוב נהיה מקושרים אפילו יותר, זה מגניב טילים
^^כן מחייכת וקורצתת
כן זה מביך אם הייתי האח הייתי מובך וגם אם הייתי החבר הייתי מובך ואם הייתי אח שלך אני נותן לך מכות
כלום מתעלם מזה
שואל השאלה:
^למה להגזים
^למה להגזים
אנונימית
כי את משפילה גם את החבר שלך אח שלך ובעיקר את אח שלך שתדעי מעבר לצחוק אם זה אמיתי אני מגיב ברצינות זה תשובת אמיתית
^אתה לוקח את זה רציני מדי..
בוא אם זו הייתה סיטואציה אמיתית היו מבינים שזה בצחוק
בוא אם זו הייתה סיטואציה אמיתית היו מבינים שזה בצחוק
שואל השאלה:
^^נו מה הבעיה בסך הכל אמרתי לו שהוא חתיך
^^נו מה הבעיה בסך הכל אמרתי לו שהוא חתיך
אנונימית
לא יודע אם היא פשוט הייתה אומרת את זה כמו ילדה שמנסה להתחיל איתו אז לא מצחיק
שואל השאלה:
מה למה^
מה למה^
אנונימית
הייתי אומר hell yeah
כי אז אני וברו יכולים להפוך למשפחה
כי אז אני וברו יכולים להפוך למשפחה
כלום לא מתאים
באותו הנושא: