3 תשובות
לא לרשום, תדברי איתן ותגידי להן שזה ממש לא נעים ולא בוגר בעינייך לרכל ככה מאחורי הגב ועוד על משפחה
אני אישית
הייתי בודקת את העיינין
ורואה איך להגיב (תלוי עם זה במשהו רע או טוב)
צריך לדבר איתם ולהגיד שזה לא בסדר