5 תשובות
זה כותב לך איזה הודעת שגיאה שאתה מנסה לפתוח את התיקיות או זה פשוט לא נלחץ?
שואל השאלה:
זה לא כותב כלום
פשוט אני לוחץ, וזה לא נפתח
שואל השאלה:
יש לי קבצים על שולחן העבודה^^
עשיתי^
תעשה ריסטרט
איך אתה ניגש לקבצים מבלי לפתוח את התיקיות?